Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2008 19:06 - Свободата - реалност или илюзия
Автор: stoqncho Категория: Политика   
Прочетен: 1458 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 12.06.2008 19:07


В нея се заклех. Беше преди години. Не знаех какво означава всъщност. Търсех това понятие къде ли не. Не го откривах. А исках да знам какво означава всъщност. Исках,  защото знаех, че това е религията на моето време. И все пак не разбирах. Четох други, клели се в нея, но отново не проумявах що значи то? Религия или не? Реалност или не? Действителност или не? Питах, но не намирах отговора. Защо? Труден въпрос - въпрос на съвременността. Въпрос, дълбаещ поколения. Въпрос - сам търсещ своя отговор. А исках да знам от все сърце, но разума ми отказваше да възприеме, че е така. Отказваше сякаш да възприеме действителността. Защо и аз не можех да отговоря, а този отговор го търся цял живот. Ще го намеря ли? Или по пътя ще се загубя? Да опитам ли? Или не? Да продължавам? Или да спра?
Чувствам, че съм на кръстопът! Какво да избера? Религията или съвременността! Дори и сам не мога да си отговоря. Смешно! Едва ли? Глупаво! Така ли?! Да търся ли, да спра ли?! Чудно ми е, но не мога!
Реших, продължавам! Докато успея! Кога ще успея?! Не знам, но ще продължа. И ще го открия, сигурен съм. Защо? Защото това е моята религия - свободата - религията на моята съвременност!!!  


Тагове:   илюзия,   реалност,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nicodima - Един съвет, ако не ти ставам досадна : )
03.12.2009 10:03
Чети Айн Ранд, тя е апологет на личната и икономическата свобода. Като реално, а не като идеално понятие. Като начало ти препоръчвам "Капитализмът - непознатият идеал", а ти си реши с какво ще продължиш...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stoqncho
Категория: Политика
Прочетен: 113821
Постинги: 28
Коментари: 135
Гласове: 379
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930